Site pictogram HPO Center

High Performance Partnership (HPP)

HPO Diagnosis

Het is van belang dat niet alleen een organisatie HPO wil worden, maar ook haar waardeketen integraal op een hoger niveau gaat opereren. Dit betekent dat het niet genoeg is als de afzonderlijke ketens HPO worden maar dat ook de schakels tussen de ketens HPO worden. Er moet een high performance partnership (HPP) worden gecreëerd. Op basis van een uitgebreid literatuuronderzoek en praktijkonderzoek bij ATLAS (een Brits consortium van vijf vooraanstaande IT-organisaties – HP, Fujitsu, Logica, EADS en General Dynamics) en Ziggo is het HPP-raamwerk ontwikkeld.

Klik hier voor ons aanbod en de HPO-thema pagina: Hoogpresterende partnerships en business ecosystemen.

Een High Performance Partnership verhoogt de omzet van de partners met 2-19 procent!

— HPO Center

Uit het literatuuronderzoek kwamen tien factoren, met 54 kenmerken van een High Performance Partnership, naar voren die potentieel van belang zijn om een excellente samenwerking te creëren:

“Ik heb 20 overnames en 6 fusies meegemaakt en nu pas zien we de opbrengst van alles waar we al die tijd aan hebben kunnen bouwen.”

— Dedi Veldhuis, die vice-president HRM bij Ziggo

Lees voor meer informatie over het HPP-onderzoek het artikel: High-Performance Partnership: de succesfactoren via deze link!

Graag maken wij met u een afspraak om te kijken hoe we uw organisatie en de waardeketen waarin u opereert excellent kunnen laten samenwerken. Neemt u voor het maken van een afspraak over High Performance Partnership (HPP) contact op met Marco Schreurs (of T. 035-6037007).

Mobiele versie afsluiten