Naast de financiële dienstverlening, zijn ook veel organisaties uit de zakelijke dienstverlening actief aan de slag gegaan met het HPO-raamwerk. Omdat de HPO-diensten die we aanbieden gebaseerd zijn op wetenschappelijk- en praktijkonderzoek, geeft het deze organisaties onderbouwde richting naar excellent presteren.
Kijk voor onze HPO inspiratiesessies, HPO-diagnose en HPO-transformatie op onze thema pagina!
We evolueren op basis van geleidelijkheid. Door continu te veranderen zie je de prestaties in de tijd verbeteren.
We ondersteunen o.a. de volgende organisaties in de Zakelijke Dienstverlening op weg naar High Performance:
- Witteveen+Bos Raadgevende Ingenieurs
- PwC Advisory
- TATA Consultancy Services
- Teleperformance
- FiNext
- Maison van den Boer
Hieronder staan de gemiddelde scores per HPO Factor voor de sector Zakelijke Dienstverlening
HPO Factoren | HPO | Zakelijke Dienstverlening |
Kwaliteit van Management | 8,5 | 7,1 |
Openheid & Actiegerichtheid | 8,5 | 6,6 |
Langetermijngerichtheid | 8,5 | 7,2 |
Continue Verbetering & Vernieuwing | 8,5 | 6,2 |
Kwaliteit van Medewerkers | 8,5 | 7,0 |
Waar staat uw organisatie? Wat zijn uw sterke punten en waar kunt u nog verbeteren op de 5 HPO Factoren en de 35 onderliggende HPO Kenmerken?
Het HPO Center verzorgt regelmatig inspiratiesessies, workshops en lezingen rond succesvol samenwerken, prestatieverbetering en High Performance Leiderschap. Naast een diepgaande HPO-diagnose hebben wij nu beschikbaar: het do-it-yourself HPO Insight™ verbeterinstrument. Heeft u interesse, vragen of wilt u meer weten over onze HPO-experts? Neemt u dan contact op met Marco Schreurs (of T. 035-6037007).