Site pictogram HPO Center

Handel en Retail

De economische malaise geeft organisaties in de sector Handel en Retail een grote druk op de omzetgroei en winstmarges. Toch zijn er ook organisaties die marktleider zijn en blijven. Organisaties die continu vernieuwen. Organisaties met kwalitatief sterke managers en medewerkers. Veel van deze organisaties gebruiken het HPO-raamwerk als kompas en staan regelmatig in contact met onze HPO-experts.

Kijk voor onze HPO inspiratiesessies, HPO-diagnose en HPO-transformatie op onze thema pagina!

Waarvoor willen zij ‘s ochtends hun bed uitkomen? En wat moet volgens hen die stip aan de horizon zijn waar we naartoe werken? Waar gaan we voor?

— Otto Ambagtsheer, directeur Consumer - Schiphol Group

We werken o.a. voor de volgende organisaties in de Handel en Retail:

Hieronder staant de gemiddelde scores per HPO Factor voor de sector Handel en Retail

HPO Factoren HPO Handel en Retail
Kwaliteit van Management 8,5 7,4
Openheid & Actiegerichtheid 8,5 6,6
Langetermijngerichtheid 8,5 7,4
Continue Verbetering & Vernieuwing 8,5 6,6
Kwaliteit van Medewerkers 8,5 7,2

Waar staat uw organisatie? Wat zijn uw sterke punten en waar kunt u nog verbeteren op de 5 HPO Factoren en de 35 onderliggende HPO Kenmerken?

Het HPO Center verzorgt regelmatig inspiratiesessies, workshops en lezingen rond succesvol samenwerken, prestatieverbetering en High Performance Leiderschap. Naast een diepgaande HPO-diagnose hebben wij nu beschikbaar: het do-it-yourself HPO Insight™ verbeterinstrument. Heeft u interesse, vragen of wilt u meer weten over onze HPO-experts? Neemt u dan contact op met Marco Schreurs (of T. 035-6037007).

Mobiele versie afsluiten